СПОНСОРСЬКІ ОПЦІЇ

ПЛАТИНОВЫЙ СПОНСОР (1 компанія) — 15000 EUR

  • Обладнаний виставковий стенд 12м2 (3х4м), зі стандартною забудовою (1 стіл, 4 стільці, інформаційна стійка, розетка, стандартне освітлення і корзина для сміття).
  • Безкоштовна участь 8 представників Спонсора в усіх заходах конференції.
  • Привітальна промова представника Спонсора на урочистій церемонії відкриття (до 5 хв).
  • Розміщення повнокольорового рекламного блоку Спонсора в брошурі конференції (формат А4, макет надається Спонсором).
  • Розміщення логотипу Спонсора:
    • • на обкладинці каталогу конференції;
    • • на банері за трибуною і президією;
    • • на офіційному сайті www.viva-consult.com.ua з посиланням на сайт Спонсора;
    • • на пакетах з документацією, які розповсюджуються серед учасників конференції;
    • • в листах-підтвердженнях про електронну реєстрацію на конференцію.
  • Вкладення друкованих матеріалів Спонсора в пакети з документацією конференції (надаються Спонсором).
  • Розміщення roll-up Спонсора на території конференції (надається Спонсором).
  • Одноразова розсилка по базі даних зареєстрованих учасників конференції (розсилка здійснюється Організатором, дані бази не поширюються, інформацію для розсилки надає Спонсор).
  • Анонсування спонсорства в соціальних мережах Facebook і LinkedIn, а так само в інформаційних листах про конференцію, які розповсюджуються по електронній пошті протягом усієї PR-кампанії конференції, в прес і пост-релізах, звітах і публікаціях.

ЗОЛОТИЙ СПОНСОР (1 компанія) — 10000 EUR

  • Обладнаний виставковий стенд 9м2 (3х3м), зі стандартною забудовою (1 стіл, 4 стільці, інформаційна стійка, розетка, стандартне освітлення і корзина для сміття).
  • Безкоштовна участь 6 представників Спонсора в усіх заходах конференції.
  • Розміщення повнокольорового рекламного блоку Спонсора в брошурі конференції (формат А4, макет надається Спонсором).
  • Розміщення логотипу Спонсора:
    • • на обкладинці каталогу конференції;
    • • на банері за трибуною і президією;
    • • на офіційному сайті www.viva-consult.com.ua з посиланням на сайт Спонсора;
    • • на пакетах з документацією, які розповсюджуються серед учасників конференції;
    • • в листах-підтвердженнях про електронну реєстрацію на конференцію.
  • Вкладення друкованих матеріалів Спонсора в пакети з документацією конференції (надаються Спонсором).
  • Розміщення roll-up Спонсора на території конференції (надається Спонсором).
  • Одноразова розсилка по базі даних зареєстрованих учасників конференції (розсилка здійснюється Організатором, дані бази не поширюються, інформацію для розсилки надає Спонсор).
  • Анонсування спонсорства в соціальних мережах Facebook і LinkedIn, а так само в інформаційних листах про конференцію, які розповсюджуються по електронній пошті протягом усієї PR-кампанії конференції, в прес і пост-релізах, звітах і публікаціях.

СРІБНИЙ СПОНСОР — 7000 EUR

  • Обладнаний виставковий стенд 6м2 (2х3м), зі стандартною забудовою (1 стіл, 4 стільці, інформаційна стійка, розетка, стандартне освітлення і корзина для сміття).
  • Безкоштовна участь 4 представників Спонсора в усіх заходах конференції.
  • Розміщення повнокольорового рекламного блоку Спонсора в брошурі конференції (формат А4, макет надається Спонсором).
  • Розміщення логотипу Спонсора:
    • • на обкладинці каталогу конференції;
    • • на банері за трибуною і президією;
    • • на офіційному сайті www.viva-consult.com.ua з посиланням на сайт Спонсора;
    • • на пакетах з документацією, які розповсюджуються серед учасників конференції;
    • • в листах-підтвердженнях про електронну реєстрацію на конференцію.
  • Вкладення друкованих матеріалів Спонсора в пакети з документацією конференції (надаються спонсором).
  • Розміщення roll-up Спонсора на території конференції (надається Спонсором).
  • Включення логотипу компанії-спонсора в e-mail-кампанію конференції.
  • Анонсування спонсорства в соціальних мережах Facebook і LinkedIn.

СПОНСОР РЕЄСТРАЦІЇ (1 компанія) — 5000 EUR

  • Розміщення логотипу спонсора на стійці реєстрації.
  • Безкоштовна участь 3 представників Спонсора в усіх заходах конференції.
  • Розміщення логотипу спонсора на бейджах і стрічках для бейджів.
  • Вкладення друкованих матеріалів Спонсора в пакети з документацією конференції (надаються Спонсором).
  • Розміщення логотипу Спонсора на сторінці реєстрації учасників на сайті конференції www.viva-consult.com.ua.
  • Розміщення логотипу Спонсора в каталозі конференції.
  • Анонсування спонсорства через соціальні мережі Facebook і LinkedIn.
  • Включення логотипу Cпонсора в e-mail-кампанію конференції.

СПОНСОР КАВА-ПАУЗ (3 компанії) — 3500 EUR

  • Безкоштовна участь 2 представників компанії.
  • Прапорці з логотипом компанії в зоні проведення кава-пауз.
  • Вкладення друкованих матеріалів Спонсора в пакети з документацією конференції (надаються Спонсором).
  • Розміщення roll-up Спонсора на території конференції (надається Спонсором).
  • Логотип компанії на сторінці конференції в інтернеті, программі конференції та списку учасників, рекламних матеріалах конференції.

СПОНСОР СЕССІЇ — 1500 EUR

  • Безкоштовна участь 1 представника компанії.
  • Відео-презентація Спонсора на початку відповідної сесії (тривалість до 5 хвилин).
  • Логотип компанії на сторінці конференції в інтернеті, программі конференції та списку учасників, рекламних матеріалах конференції.

РЕКЛАМНІ ОПЦІЇ

Конференційні пакети — 1000 EUR

Повноколірний рекламний блок Спонсора надрукований на одній стороні конференційного пакета.

Паперовий пакет з матовою ламінацією, формат - 250х350 мм.

Вкладання рекламних матеріалів в пакети делегатів (надаються Спонсором) — 500 EUR

Максимальний формат матеріалів А4.

Конференційні ручки — 500 EUR

Ім'я Спонсора / логотип надруковані на корпусі кулькової ручки із зазначенням посилання на інтернет сайт Спонсора. Форма ручки і матеріал виготовлення обумовлюються додатково.

Блокноти — 500 EUR

Повнокольоровий рекламний блок Спонсора надрукований на 1-й сторінці обкладинки блокнота. Логотип і реквізити Спонсора надруковані на кожній внутрішній сторінці блокнота.

Roll-Up — 300 EUR

Розміщення Roll-Up/банера Спонсора (розмір - до 2х2 метри) в фойє в зоні реєстрації учасників конференції (Roll-Up/банер надається Спонсором).

РЕКЛАМА В КАТАЛОЗІ КОНФЕРЕНЦІЇ

Внутрішня сторінка каталогу – 400 EUR

1/2 сторінки (формат А5, горизонтальний) – 200 EUR

Разворот – 800 EUR

2, 3-а сторінка обкладинки – 700 EUR

4-а сторінка обкладинки – 800 EUR

Логотип і URL-рядок внизу кожної сторінки брошури – 800 EUR

phone bottom

 Телефон:
+38(063) 408-23-24

mail bottom

E-MAIL:
Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. Вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.